6 weidera – płaski brzuch w 6 tygodni

Zawiodła Cię kolejna metoda treningowa, czujesz niedosyt, pewne zdegustowanie, a nawet niechęć do dalszych ćwiczeń, gdyż nie widzisz żadnych efektów?

Mam dla ciebie propozycję nie do odrzucenia. Chciałbym Ci przedstawić nie tylko skuteczną, ale także efektywną technikę ćwiczeń, poprawiających wygląd Twojego ciała, jak i stan zdrowia. Jeśli nie słyszałeś o 6 Weidera, to znaczy, że do dnia dzisiejszego, nie zagłębiłeś się wystarczająco w techniki skutecznego budowania mięśni.
No dobrze, ale skąd się wzięła, i czym jest tak naprawdę ta tajemnicza 6 Weidera?

6 Weidera to prosty sposób dla osób, które chcą schudnąć, poprawić swoją sylwetkę oraz wyrzeźbić sobie wymarzone mięśnie brzucha. Wszystko to dostaniemy nie stosując żadnych restrykcyjnych diet czy głodówek.

6 weidera - ćwiczenia na płaski brzuch

6 Weidera to ćwiczenia fitness, które wzmacniają mięśnie, tworzą zgrabną sylwetkę oraz poprawiają kondycje. Za pomocą tych ćwiczeń, Twoje marzenia o wspaniałej sylwetce mogą zostać spełnione.
Dzięki treningowi zyskujesz bardzo wiele, bez problemu pozbędziesz się tkanki tłuszczowej, a to spowoduje utratę zbędnych kilogramów. Rezultaty Twojej pracy będą widoczne w bardzo, krótkim czasie. Jedyne co można stracić w ten sposób to niepotrzebny tłuszcz.

Dzięki  A6W zyskasz także większą pewność siebie i pozbędziesz się kompleksów, znacznie poprawisz stan swojego zdrowia. Po tych treningach bez obaw możesz się świetnie prezentować i pokazywać swoje atuty. Wreszcie zaakceptujesz swoje ciało, a  inne osoby, będą Ci mogły jedynie zazdrościć tak cudownego i zadbanego ciała.


Geneza 6 Weidera

6 weidera - piła

6 Weidera opracował kanadyjski trener Joe E. Weider, który już od dzieciństwa interesował się kulturystyką, oraz budowaniem własnej, nienagannej sylwetki. To on, stworzył takie zawody kulturystyczne, jak Ms. Olympia oraz Mr. Olympia, których renoma na całym świecie, jest bardzo wysoka. Wykreował większość magazynów o kulturystyce, które dziś znajdują się na rynku, lecz dopiero opublikowana w latach 50tych, szóstka Weidera, przyniosła mu rozgłos na cały świat. Co ciekawe, początkowy wzorzec tych ćwiczeń, posiadał 9 elementów nieskomplikowanych ćwiczeń, z czasem ewoluował do 6. To on, jako pierwszy, przedstawił podstawowe zasady, według których same ćwiczenia powinny być wykonywane, o których większość nie pamiętała. Chodzi jedynie o to, że ćwiczenia muszą być regularne, do tego nie wolno w żadnym wypadku zapomnieć o przestrzeganiu narzuconej sobie diety, rzetelność tych słów potwierdziły efekty, zresztą do dziś miliony ludzi na całym świecie, jest tego żywym przykładem.

Fenomen 6 Weidera

Zestaw ćwiczeń, który przygotował Weider, udowadnia, że w przeciągu około 42 dni, systematycznie powtarzanych
czynności, można nie tylko spalić niechcianą i niepotrzebną tkankę tłuszczową, jednak także rozpocząć początkowe budowanie mięśnie naszego brzucha. Do dnia dzisiejszego, nikt nie wynalazł, bardziej efektywnego, zestawu ćwiczeń, oczywiście, tajemnica ich skuteczności, tkwi w ciągłym powtarzaniu, przez dany czas, tych samych ćwiczeń. Dzielimy je na etapy, i każdego dnia, zwiększamy ilość powtórzeń, jednak pamiętajmy o najważniejszym, nie wolno przystępować do takiego treningu, bez podstawowej rozgrzewki. Jest ona bardzo ważna, w innym przypadku, zamiast uzyskać popularnego czteropaka, możemy nabawić się niepotrzebnej kontuzji.

Weidera jest to jeden z najbardziej znanych na całym świecie zestawów ćwiczeń, który od pół wieku, przynosi już rezultaty, ludziom, stosującym go, przynajmniej dwa razy do roku, a nawet częściej.

Najważniejsze zasady 6 Weidera

  • Ćwiczenia muszą obejmować wszystkie partie mięśni, dlatego absolutnie zabronione jest pominięcie jakiegokolwiek ćwiczenia,
  • Należy zachować pełną kontrolę nad mieśniami, aby jak najdokładniej wykonywać każde ćwiczenie,
  • Zabrania się całkowitego rozlużniania mięśni w czasie ćwiczeń,
  • W momnetach kulminacyjnych każdego ćwiczenia zalecane jest utrzymanie napięcia mięśni przez kilka sekund.

Przestrzeganie tych zasad, odpowiednia dieta, regularność ćwiczeń sprawią, że osiągniesz wymarzony rezultat.

6 Weidera jest przeznaczona właściwie dla wszystkich, nieważne czy jesteś kobietą czy mężczyzną istotne jest to, że chcesz poprawić swoją sylwetkę, a w tym pomoże Ci niezastąpiona 6 Weidera.

27 Komentarze - “6 weidera – płaski brzuch w 6 tygodni”

  1. Ania pisze:

    Właśnie zaczęłam ćwiczyć z 6 weidera. Jestem w czasie 3 tygodnia. Po zakończeniu cyklu ćwiczeń dam znać, jakie będą efekty.

  2. Marta pisze:

    Ania, pochwal się jak najszybciej efektami. Właśnie planuję rozpocząć ćwiczyć. Myślicie, że ta 6 weidera naprawdę jest taka dobra jaką ją prezentują?

    Pozdrawiam.

  3. pawel pisze:

    po jakim czasie mnie wiecej widac efekty ??

  4. Mariusz pisze:

    Pierwsze efekty można zauważyć już po pierwszych dwóch tygodniach. Ja ćwiczę już drugi miesiąc, efekty są, jednak jeszcze do końca mnie nie zadowalają i ćwiczę dalej.

  5. Adrian pisze:

    heh zaczełem robić A6W i to już 3 dzień i nie widzę efektów ale za te 6 tygodni może będzie lepiej

  6. Igor pisze:

    Jak zakończycie trening po 42 dopiero zobacz efekty. :)

  7. shulc pisze:

    witam mam pytanie po ile powtórzeń trzeba wykonywać te ćwiczenia??? pozdrawiam.

  8. RN pisze:

    opis w artykule:
    „Wszystko to dostaniemy nie stosując żadnych restrykcyjnych diet czy głodówek.”

    a na koncu:
    „Przestrzeganie tych zasad, odpowiednia dieta, regularność ćwiczeń sprawią, że osiągniesz wymarzony rezultat.”

    – jestem 7 dni przed koncem i miesnie widać, ale niestety by wyglądało to jak na obrazku to własnie potrzeba jest ta restrycyjna dieta

    • admin pisze:

      Tu nie chodzi o żadne restrykcyjne diety tylko o ogólne zdrowe odżywianie. Czyli ograniczanie zbędnych tłuszczów, słodyczy a więcej warzyw, owoców.

      Jeśli się nie zdrowo odżywiacie to ciężko będzie osiągnąć oczekiwany efekt.

  9. 6 weidera pisze:

    6 weidera nie jest taka dobra jakby mogło się wydawać… To cały sęk tkwi w szczegółach – czyli odpowiedniej diecie i ćwiczeniom aerobowym czyli nie na brzuch a na wszystkie mięśnie (rower, biegi)

  10. Marzena pisze:

    Witam ćwiczyłam 6 Weidera i przyznam, że rezultat jest niesamowity ćwiczenia są trudne ale z każdym dniem jest łatwiej. Przyznam, że warto :)

  11. kataryna pisze:

    A ja mam pytanie pod jaką nazwą ten trening jest znany na całym świecie, bo nic nie mogę znaleźć poza polskimi stronami??????

  12. Izaa pisze:

    i gdzie są te ćwiczenia ; DD ?

  13. Adam pisze:

    „można nie tylko spalić niechcianą i niepotrzebną tkankę tłuszczową, jednak także rozpocząć początkowe budowanie mięśnie naszego brzucha. Do dnia dzisiejszego, nikt nie wynalazł, bardziej efektywnego, zestawu ćwiczeń”- spalanie to się na dobre zaczyna dopiero średnio po 40 minutach ćwiczenia. Inne ćwiczenia to ABS II.

  14. Adam pisze:

    Aha, no i miejscowe spalanie tłuszczu praktycznie nie występuje. W teorii jakieś tam jest, ale na tyle małe, że w praktyce można uznać, że wcale go nie ma.

  15. Marta pisze:

    Witam. Zaczełam ćwiczyć A6W jestem w 7 dniu. Dopiero teraz z tego co czytam również na innych portalach nie jestem do końca przekonana. Ale ćwiczę nadal… A co do diety to ograniczyłam sie troszke i to tyle …

  16. miłośnica pisze:

    ja zaczynam 1 kwietnia i zrobie zdjecie przed i dnia 12 maja nie bede miała żadnej diety po prostu bede jesc wiecej warzyw i owoców a ogranicze jedzenie zbednych tluszczy i slodyczy … bede chodzic na silownie 2-3 razy w tyg , ale tylko na bieznie i rowerek tak po 25-30 min… i pokaze wam efekty 12 maja ( jak wytrzymam ) życzcie mi szczescia ! i pamietajcie ” GDY BĘDZIESZ CHCIAŁ SIĘ PODDAĆ, POMYŚL O OSOBACH, KTÓRE CHCĄ TO ZOBACZYĆ. NIE DAJ IM TEJ PRZYJEMNOŚCI ! „

  17. Minia xD pisze:

    Jeśli będę ćwiczyć i schudnę to czy moje piersi zmaleją?
    Wiem..głupie pytanie…ale..lubię moje piersi xD

  18. Ania pisze:

    Powtarzam około raz do roku i lubię te ćwiczenia. Nie są jakoś wybitnie mączące, a efekt jednak jest widoczny. łatwiej także chodzić prosto- super wzmacnia mięśnie.

  19. ania.... pisze:

    ja dopiero zaczynam i mam nadziej że to mi pomoże jak będą jakieś efekty dam znać …..

  20. Dawid pisze:

    Ja jestem już na 15 dniu i widać lekkie efekty brzuch uformowany i tylko czekam kiedy zacznie pokazywać się kaloryfer :D Pozdrawiam.

  21. Mateusz Kopyto pisze:

    Polecam apke na android i iphone do cwiczen a6w: http://fatboystudios.com/app/steel-abs-a6w/

  22. ewelina pisze:

    Ja robilam 3 razy 6 weidera i polecam wszystkim!!!!pierwszy raz zrobilam przed druga ciaza i byly efekty potem po ciazy zrobilam drugi raz i naprawde super efekty ale musze powiedziec ze jestem szczupla kobieta ale jednak na bioderkach oponka byla a po tych cwiczeniach znikla:)ale oprocz tego robilam wieczorem normalne brzuszki zawsze 100 razy po pol roku zrobilam trzeci raz tylko 6 weidera i efekty wspaniale!!!!5 miesiecy temu urodzilam trzecie Dziecko cudowna Coreczke:)i moje miesnie brzucha nadal sa super widoczne ale teraz zaczynam odnowa 6 zeby spalic resztke brzuszka po ciazy!!!!jakie beda efekty to zobaczymy ja skoncze i sie zwami podziele dobra nowina!!!!!pozdrawiam

Dodaj komentarz