Dieta 6 Weidera

dieta

W programie ćwiczeń 6 Weidera nie ma określonej ścisłej diety. Głównym celem aerobicznej 6 Weidera jest wzmocnienie oraz wyrzeźbienie mięśni brzucha. Jednak aby tego dokonać nie możemy zapomnieć o zdrowym odżywiania. 6 Weidera nie wymusza na nas podjęcia się restrykcyjnej diety nastawionej na szybkie zrzucenie kilogramów czy płaski brzuch. Jeśli będziesz pamiętać o zasadach zdrowego odżywiania,  możesz liczyć na długotrwałe efekty.

Suplementy diety i odżywki

Wiele osób twierdzi, że aby wyrzeźbić wymarzoną sylwetkę koniecznie będzie zażywanie specjalnych suplementów czy odżywek. W niektórych przypadkach rzeczywiście mogą być one skuteczne, jednak należy dobierać ich z zachowaniem szczególnej ostrożności. W przypadku aerobicznej 6 weidera możemy całkowicie sobie odpuścić tego typu wspomagacze. Aczkolwiek konieczne będzie zachowanie zdrowej diety zgodnej z zasadami zdrowego odżywiania. Odpowiednia będzie np. dieta śródziemnomorska.

Zasady zdrowego odżywiania

  • Spożywaj posiłki częściej ale w mniejszych ilościach. Wskazane są 4-5 posiłki dziennie.
  • Pamiętaj o zachowaniu regularnej pory posiłków.
  • Unikaj „podjadania” między posiłkami.
  • Pij duże ilości wody mineralnej (min. 2 litry dziennie).
  • Spożywaj posiłki z niskim indeksem glikemicznym (dieta glikemiczna).
  • Unikaj produktów z wysoką zawartością cholesterolu.
  • Spożywaj duże ilości warzyw i owoców.
  • Zachowaj równowagę kwasowo-zasadową organizmu.
  • Ostatni posiłek zjedz 2 godziny przed snem.
  • Ogranicz spożywanie soli (pomocna może być dieta dash)

Co jeść żeby mieć płaski brzuch?

  • brokuły,czosnek, cebula
  • sałata, kapusta, pomidory
  • morele
  • orzechy ziemne
  • surowa marchewka
  • gorzka czekolada
  • marmolada bez cukru
  • makaron sojowy
  • zielona fasolka
  • figi
  • soki owocowe bez cukru
  • płatki zbożowe
  • fasola, soczewica
  • świeży groszek zielony
  • świeże owoce
  • makaron razowy
  • płatki zbożowe
  • ryż pełnoziarnisty brązowy
  • ania

    napewno pomoze : )