Harmonogram

Ćwiczenia 6 Weidera będą skuteczne i efektywne, wyłącznie wtedy kiedy będą wykonywane zgodnie z poniższym harmonogramem.

Tydzień Dzień Serie Powtórzeń
Tydzień 1 1 1 6
2 2 6
3 2 6
4 3 6
5 3 6
6 3 6
7 3 8
Tydzień 2 8 3 8
9 3 8
10 3 8
11 3 10
12 3 10
13 3 10
14 3 10
Tydzień 3 15 3 12
16 3 12
17 3 12
18 3 12
19 3 14
20 3 14
21 3 14
Tydzień 4 22 3 14
23 3 16
24 3 16
25 3 16
26 3 16
27 3 18
28 3 18
Tydzień 5 29 3 18
30 3 18
31 3 20
32 3 20
33 3 20
34 3 20
35 3 22
Tydzień 6 36 3 22
37 3 22
38 3 22
39 3 24
40 3 24
41 3 24
42 3 24

Powtórzenie – oznacza ilość powtórzeń danego ćwiczenia. Między kolejnymi powtórzeniami każdego ćwiczenia nie powinniśmy robić żadnych przerw.
Seria – jest to ilość powtórzeń całego cyklu 6 ćwiczeń. Między kolejnymi seriami można zrobić sobie krótką przerwę na odpoczynek (do 3 minut).

12 Komentarze - “Harmonogram”

  1. rysia pisze:

    zaczynam od dzis wieczora te cwiczenia mam 16 lat i waze 61 kilo przy wzroscie 176 cm, chcialabym schudnac z brzucha i uzyskac fajny efekt zeby w lato dobrze sie reprezentowac i lepiej sie czuc w swoim ciele:-) myslicie ze uzyskam dobre efekty po robieniu cwiczen wedlug harmonogramu? :-)

  2. Bodzio pisze:

    Dzisiaj właśnie zaczęłam ; )) mam 16 lat i ważę 58 kg przy wzroście 158 cm. Bardzo chciałabym schudnąć bo źle czuję się z tym jak wyglądam. Ciągle się peszę i ten wałeczek, gdy siadam ;< W lato chciałabym móc bez przeszkód założyć dwuczęściowy kostium kąpielowy i nie wstydzić się tego + dobrze się czuć w swoim ciele. ; )
    Mam nadzieję,że dam radę ;)

  3. loczek pisze:

    witam, ilosc powtorzen oznacza ze np 6 razy jedno cwiczenie ?

  4. admin pisze:

    Tak, jeśli mamy np. 6 powtórzeń i 2 serie oznacza to, że wykonujemy ćwiczenie 6 razy, następnie robimy krótką przerwę (ok. 3 minuty) i zaczynamy drugą serię również 6 powtórzeń ćwiczenia.

  5. edo pisze:

    Kurczę, bardzo chcę wykonywać te ćwiczenia, ale nie umiem.. robię to źle. Jak robię te ćwiczenia nic nie boli. A mięśnie napinam

  6. Ewelina pisze:

    Mógłby ktoś się pochwalić własnymi efektami?

  7. Emma pisze:

    Ja dziś zacznę ćwiczenia, ważę 62 kg przy 154 cm wzrostu, mam 18 lat. Będzie coś widać dam znać ;d

  8. Agnieszka pisze:

    hej ja zaczelam cwiczyc tydzien temu i juz widze rezultaty,bo czuje sie lzejsza,bo mniej jem i nie jadam na noc.Mam 30lat i160cm.wzrostu a waze 64 kilo mam nadzieje ze niedlugo podziele sie z wami swoimi sukcesami :)

  9. Kornelia pisze:

    Jeżeli mamy serie 2 a powtóreń 6, czyli musimy każde ćwiczenie po 6 razy, potem przerwa i drugi raz to samo?

  10. zgred pisze:

    Ja osobiście zacząłem od 12 powtórzeń, a nie 6. Po prostu miałem inny harmonogram ale myślę że na nic to nie wpłynie.

  11. LucidQuaker pisze:

    Początek nie jest trudny, najtrudniejszy jest 2 tydzień kiedy gwałtownie dochodzi liczba cykli, wtedy najwięcej osób rezygnuje. Mam 17 lat, wzrost ok 174cm, waże 65kg. Miałem płaski brzuch, może z małym tłuszczykiem na dole od siedzenia przed kompem ;). Jestem w 3 tygodniu prócz tego robię 100 skośnych brzuszków po ćwiczeniu. Teraz gdy stoję rysuje się ładna krateczka, mniej jem i przerzuciłem się na więcej owoców. Dam znać jak skończę całą 6. Póki co efekt jest większy niż mógłbym się spodziewać.

  12. Krzysztof pisze:

    tost z masłem orzechowym to kurwa globalna potęga

Dodaj komentarz